آن کدام سرمایه گذاری است که هیچ وقت ضرر نمی کند؟
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
آن کدام سرمایه گذاری است که هیچ وقت ضرر نمی کند؟
دو شنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:59 | بازدید : 1284 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

نظرسنجی همچون تمامی نظر سنجی ها ، با قصد قبلی نوشته می شوند و می توانند نتایج مناسبی را نیز در پی داشته باشند. سئوال مورد نظر این بود که : " به نظر شما رشد قیمت ملک در تهران از ابتدای زمستان تا یک سال بعد چه میزان خواهد بود؟" پاسخ این پرسش در پایان هفته به این گونه بود.

بازدهی ملک در تهران در یک سال آتی درصد
کمتر از 25 درصد 37.2%
25 تا 35 درصد 28.3%
35 تا 50 درصد 17.8%
50 درصد به بالا 16.7%

این نتیجه به وضوح نشان می دهد برآیند نظرات فعالان بازار و علاقمندان به سرمایه گذاری اصولی ، با درصد بالایی(65 درصد) در محدوده 25 تا 35 درصد بازدهی است.قابل توجه کسانی که تصمیم دارند همه منابع خود را صرفا در ملک محبوس کنند. با این تفاسیر همچنان انتظار رشد همپای تورم و البته با ریسک کم برای سرمایه گذاری در ملک قابل انتظار است.بحث رشد قیمتی در مناطق مختلف و متراژهای مختلف می تواند متفاوت باشد.ضمنا پیش خرید در مناطق مختلف از این نظرسنجی تبعیت نمی کند.

سئوال هفته :
با سلاو و احترام به دکتر مانی و تیم ایشان- لطفا در مورد پیش خرید مسکن بیشتر توضیح دهید. در پیش خرید چه ملاکهایی رو باید مورد توجه قرار داد سازندگان در صورت افزایش قیمت از کیفیت ساخت می کاهند.
دکتر مانی : در یک کلام اینکه به سازنده اعتماد لازم را داشته باشید.خیلی ها پیش فروش می کنند تا با پولش بدهی های سایر پروژه ها را پر کنند.خیلی ها هم شاید در قیمت نهایی دبه کنند. حتما در موقع عقد قرارداد به جزئیات لازم دقت کرده و بانظر یک وکیل با تجربه قرارداد را منعقد کنید.همه در زمان عقد قرارداد آدم های خوبی هستند.وقتی مشکلات شروع شد،اتفاقات ناخوشایند بروز می کند. اگر درست انتخاب کنید پیش خرید تصمیم خوبی است. گروه دکتر مانی در حال مذاکره با یک شرکت سازنده مورد اعتماد در تهران است.هر وقت شرایط نهایی شد ، به اطلاع شما هم می رسانیم که اگر دوست داشتید با آنها وارد مذاکره شوید.
توجه: هیچ فرد یا گروهی به غیر از دبیر سرویس بازار سرمایه روزنامه «آسیا»، در تهیه این مطالب و فعالیت‌ها دخیل نیست. بنابراین اگر احیانا فرد یا افرادی خود را به این گروه سرمایه‌گذار منتسب کردند، مواظب پس‌انداز‌های خود باشید و فریب آنها را نخورید.
توجه: قصد ما در این نوشتار پیشگویی نیست بلکه بررسی بیشترین احتمال ممکن است. با توجه به شرایط متغیر بازارها، امکان هرگونه تغییری در این مطالب وجود دارد. مسئولیت خرید و فروش‌های واقعی افراد به عهده خودشان است.
 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 61
:: باردید دیروز : 147
:: بازدید هفته : 208
:: بازدید ماه : 1159
:: بازدید سال : 10059
:: بازدید کلی : 130600